vilka är ni?

Eftersom jag hoppas och vill att ni som hittat hit idag stannar kvar så vore det ju roligt att veta vilka ni är, så vi kan lära känna varandra.
Kan ni inte bara (jag vet att det tar emot, ska jag? ska jag inte? bryr hon sig om just jag svarar? äh, jag låter andra svara före) skriva lite i kommentarsfältet om vilka ni är? Vad heter du? Hur gammal är du? Vart bor du? Känner vi varandra eller borde vi lära känna varandra? Har du barn? Vill du ha barn? Vad borde jag blogga om? OSV OSV, skriv vad ni vill bara ni skriver *hundögon och sånt*.
Vi hörs hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Micke

1. Micke
2. 24
3. Östersund
4. Vi känner varandra ganska så väl vid det här laget!
5. Japp! (med dig)
6. Japp! Ge mig flera!
7. Fortsätt som du gör! Det är fint!

2013-03-01 @ 23:36:51
URL: http://frejaspappa.colin.se
Postat av: Towe

Hej mina fina Elin :) jag är 22, snart 23 år och följer dig slaviskt !:) fortsätt som du gör !!:) pussss

2013-03-02 @ 03:26:56
Postat av: Nino

Det här är Malin och jag tycker det är fint att läsa om allt du skriver. Frejsan, Micke, tankar och funderingar, verklighet och drömmar. Du gör det redan och jag är fast :) Puss!

2013-03-02 @ 08:32:38
Postat av: Madelene

Madelene. 20. Lugnvik och är preggo med mitt första barn :)

2013-03-02 @ 08:45:57
URL: http://madelenet.blogggg
Postat av: Paula

hehehehe PUSS

2013-03-02 @ 09:38:18
Postat av: Laban

Jag har följt ditt skrivande sen lunar kom och kommer fortsätta tills du slutar ! Pusskram

2013-03-02 @ 12:06:16
URL: http://www.enlitenenglund.blogg.se
Postat av: Nathalie

Har följt ditt skrivande sen lunars dagbok och kommer följa dig tills du slutar ! :) Pusskram, Laban

2013-03-02 @ 12:10:07
URL: http://www.enlitenenglund.blogg.se
Postat av: Desirée (Twinny)

Jag heter Desirée och är snart 23 år. Jag är din Twinnylove och kollar din blogg flera flera gånger om dagen, jag älskar att läsa om din lilla familj på 3 när vi inte är med varandra.
Jag tycker att du ska fortsätta i samma spår som du gör, det är roligt med text om er vardag med Frejsan samt så är det ett nöje att se era fina bilder :)
Puss och Kram till fina familjen <3

2013-03-02 @ 13:04:59
Postat av: Lotta

Hej Elin,har hittat din blogg,och tycker det är kul att följa vad som händer er...tyvärr blir det ju inte så ofta vi träffas,så på nåt sätt så känns det som jag ändå umgås lite med er när jag "hälsar" på din sida. Kram o ha de bra :)/ Lotta (farskusinen)

2013-03-03 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0